غلامرضا محمدی در گفتگو با تابناک:
سرمربی تیم ملی کشتی از شرایط بازیکنان، کادر فنی و آمادگی برای مسابقات خبر داد و گفت: مرحله بعدی ما المپیک توکیو ۲۰۲۰ است، امیدوارم کشتی ما بار دیگر بتواند دل مردم را شاد کند.
کد خبر: ۸۱۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 09 January 2020

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از صبح روز گذشته 18 دی ماه مسابقات جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه آغاز شده و با توجه به اینکه تیم های خارجی استقبال زیادی از مسابقات نکردند، پیش بینی می کردیم رقابت ها بیشتر داخلی باشد و این اتفاق افتاده و کشتی خوب و جذابی است. 

وی افزود: کشتی بین رقبای داخلی است و قطعا نفرات شاخص با نظر کادر فنی بعد از اتمام مسابقات جام جهان پهلوان تختی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و اردوی تیم ملی در حال حاضر در حال برگزاریو بعد از جام تختی 4 کشتی گیر ما در روز 25 دی ماه به رم اعزام می شوند. و پس از تورنومنت ایتالیا اردوی تیم ملی در اوایل بهمن ماه آغاز می شود.

محمدی بیان داشت: نفرات شاخص از جام تختی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شدو تورنومنت های مختلفی را پیش رو داریم از جمله قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی و جام لهستان که به المپیک لندن منتهی می شود.

وی در ارتباط با نظر سلطانی فر و نظرش در خصوص کشتی آزاد، گفت: سلطانی فر به کشتی محبت دارند و مردم هم انتظار زیادی دارند که به حق است. ولی بنده، کادر فنی و کسانی که در فدراسیون کشتی، در حال تلاشند، و همچنین در کشتی فرنگی، انتظار داریم بنا و تیم شان به صورت عملیاتی، از ورزش اول و پر افتخار ترین ورزش ما در المپیک حمایت بشود.


محمدی خاطر نشان کرد: شرایط ما، هنوز طبیعی نیست حتی برای برگزاری اردوهایمان با مشکل مواجهیم و در تلاشیم که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شودهر چند ما زمان را از دست دادیم و 4 سهمیه در کشتی آزاد به دست نیاوردیم، کار ما بسیار سخت است اول باید سهمیه ها را بدست بیاوریم.

وی در پایان تصریح کرد: مرحله بعدی ما المپیک در توکیو 2020 است، امیدوارم کشتی ما بار دیگر بتواند دل مردم را در مسابقات شاد کند، ولی واقعا کار سختی پیش رو داریم، تنها قولی که می توانم بدهم، اینکه با تمام توان، برای شاد کردن دل مردم تلاش کنیم و بهترین عملکرد را در مسابقات المپیک داشته باشیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار